スト訳

SixTONESの歌詞の和訳してます。

love u.. - SixTONES 和訳

love u... - SixTONES 和訳

 

作詞:TSUGUMI・TOMOKO IDA

作曲:TOMOKO IDA・TSUGUMI

 

*2020.7.22 released 2nd Single "NAVIGATOR" 通常盤収録

 

 

 

 

 

Baby I just can't get you out of my mind

君への気持ちが止まらない

まだまだまだ

Wanna be together

No one makes me feel like you make me feel special

君のことがずっと頭から離れない

君への気持ちが止まらない

まだまだまだ

一緒にいたい

僕をこんな気持ちにさせてくれるのは君以外いないんだ

 

 

 

少し濡れたように見えるYour lips

髪を触る仕草もSo lit

I just wanna wanna

Wanna be together

Let me be the one to be with ya forever

少し濡れたように見える君の唇

髪を触る仕草もたまらないね

ずっとずっと 一緒にいたい

永遠に君のそばにいる存在になりたいよ

 

 

Call me anytime you want 

I'm waiting for you calling

Wanna chill with you more

You've got me loving you, baby

いつでも連絡してよ

いつでも出れるように待ってるから

もっと君といろんな時間を過ごしたい

本当に君には適わない

 

 

 

I just fall in love

I just keep on falling in love

見つけた

Only Only one

そんなふうに僕は恋に落ちた

今でもずっとね

見つけた

僕だけの存在

 

 

Baby Baby you know I love you

Baby you know I love you

You're my baby

Listen to me baby

Honey you're my everything

僕の気持ちに気づいてるんでしょう?

君を愛してるんだよ

君は僕にとって大切な人

ねぇ聞いてよ

君は僕のすべてだ

 

Baby Baby you know I love you

Baby you know I love you

You're my only only one

You're my only only one

いい加減僕の気持ち分かってるでしょう

好きでたまらないんだよ

君のほかには誰もいないんだ

 

 

I can be 君だけのEntertainer

and I give you everything like I told ya

You're my lover lover

一番のLover

Baby you are so so so so so so special

僕なら、君だけのエンターテイナーになれるし

言葉にしたことは全て形にしてあげる

だって君は僕の大切な人だから

唯一無二の特別な存在だから

 

 

 

Call me anytime you want

I'll make you feel like it's heaven

Wanna show you more

You've got me loving you, Baby

いつでも呼び出してよ

君を特別な気持ちにさせてあげられるから

もっと見せてあげたい

僕がどれだけ君に夢中なのか

 

 

I just fall in love

I just keep on falling in love

離さない

You're my only one

僕は間違いなく恋に落ちてる

この先もずっとこの気持ちは変わらない

離さない

君は僕だけのもの

 

Baby Baby you know I love you

Baby you know I love you

You're my baby

Listen to me baby

Honey you're my everything

僕の気持ちに気づいてるんでしょう?

君を愛してるんだよ

君は僕にとって大切な人

ねぇ聞いてよ

君は僕のすべてだ

 

Baby Baby you know I love you

Baby you know I love you

You're my only only one

You're my only only one

いい加減僕の気持ち分かってるでしょう

好きでたまらないんだよ

君のほかには誰もいないんだ

 

 

Baby let me tell you one thing

You're the only girl I need

何度だってKiss ya lips

I just... just wanna be missed 

You're the one who can change all my life

捧げられるAnything you want

ねぇ、一つだけ君に伝えるね

君は僕が”欲しい”と思った唯一の人で

何度だって君の唇に口づけをしたいなんて思ってて

僕のことをただ…恋しいと思ってほしいんだよ

君は僕の見える世界すべてを変えられる唯一の人だから

 

 

Baby Love you... Love you...

One more time yeah 

Love you... Love you...

君のことが好きなんだ…

もう一度だけ。

愛してる…

 

 

Baby Baby you know I love you

Baby you know I love you

You're my baby

Listen to me baby

Honey you're my everything

僕の気持ちに気づいてるんでしょう?

君を愛してるんだよ

君は僕にとって大切な人

ねぇ聞いてよ

君は僕のすべてだ

 

 

Baby Baby you know I love you

Baby you know I love you

You're my only only one

You're my only only one

いい加減僕の気持ち分かってるでしょう

好きでたまらないんだよ

君のほかには誰もいないんだ

 

 

―――――――――――――――――――――――――――――――――――――――

 

Feel da CITYのlove u...よかったよね、っていう話。

 

 

和訳してて思ったけど、この歌詞かなり重め男子のラブソングですね。笑

 

 

この時の衣装とても好きでした。

 

 

進化したストライプスーツ(・∀・)♥